کاشت ناخن

دوشنبه 14 آبان 1397
16:07
farazrayan

به زیبایی دستها خانم ها توجه بسیاری دارند، به نوعی زیبایی هر دست نشان توجه یک بانو به خود و روحیات خود است و به نوعی منتقل کننده آرامش روحی یک بانو. با رواج یافتنکاشت ناخن در کشور ما، هر روزه افراد بیشتری مایل به کاشت ناخن در تهران برای زیباتر جلوه دادن ناخن و دستها هستند. انجام این کار دلایل زیادی دارد به طوری که نه فقط هدف برای زیبایی بلکه جنبه ی درمانی برای برخی از ناخن های دارای مشکل کاربرد دارد.

این مشکلات در ناخن ها می تواند شامل کوچکی بیش از حد ناخن، ضعیف و شکننده بودن ناخن ها، شکستگی های داخلی ناخن ها، بی رنگ و رو بودن ناخن ها باشد.

از طرفی برخی از مشکلات رفتاری با کاشت ناخن در کرج قابل برطرف نمودن هستن. یکی از این مشکلات عادت به جودین ناخن هاست. افرادی که در مواقع تنش زا و پر استرس شروع به جویدن ناخن می کنند می توانند با اقدام به کاشت ناخن علاوه بر برگرداندن زیبایی به ناخن ها این عادت را هم رفته رفته فراموش کنند.

کاشت ناخن نیاز به نگه داری و توجه زیادی دارد و حفظ بهداشت آنها نیز بسیار مهم و دارای اهمیت است. بدین منظور توصیه هایی برای افرادی که آموزش کاشت ناخن انجام داده اند در ادامه بیان می کنیم:

- با اجسام آلوده تماس نداشته باشید تا مانع از تجمع آلودگی زیر ناخن ها و جذب میکروب توسط آنها شوید.

- ناخن های کاشته شده نیز مانند ناخن های طبیعی امکان شکسته شدند دارند پس با ملایمت رفتار کنید و از ضربه خوردن به ناخن ها جلوگیری کنید.

- در هنگام کار با مواد شوینده و شیمیایی بهتر است از دستکش های مخصوص استفاده نمایید.

این حرفه ی محبوب و پر درآمد با طی کردن دوره ی آموزش کاشت ناخن در تهران شروع می شود و میتواند با ابزارهای مخصوص خود درآمدی قابل توجه داشته باشد.

در طی آموزش کاشت ناخن در کرج این دوره روش های متفاوت کاشت، استفاده از مواد مختلف، کاشت به روش پودری و ژلی با استفاده از رنگ های خاص مثل هلویی آموزش داده می شود.



[ بازدید : 732 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به farazrayan است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]