لیزر موهای زائد

دوشنبه 12 شهريور 1397
23:41
farazrayan


موهای زائد مزاحم همیشگی!

موهای زائد همیشه می توانند دردسر آفرین و کلافه کننده باشند. زمانی که باید صرف اصلاح آنها شود در مقابل رشد زود هنگام آنها بسیار زیاد است و می تواند موجب کلافگی شود. این مزاحم های همیشگی و دائمی که ساده ترین و در دسترس ترین روش های برطرف کردن آنها بسیار موقتی هستند دوای این مشکل نیستند. قطعا بهترین برخورد با این مزاحم های دائمی یک روش دائمی است. لیزر در کرج نام و متدی که در سال های اخیر بسیار نام آن را شنیده اید و قطعا تاثیر شگفت انگیز و مزیت های آن را به چشم دیده اید.


در توصیف لیزر موهای زائد در کرج به طور خلاصه باید گفت روشی بی ضرر، دائمی و همیشگی و بدون درد و عوارض جانبی است که می تواند پوستی صاف و بی مو را برای شما به ارمغان بیاورد. قطعا یکی از نگرانی هایی که با رواج یافتن یک تکنولوژی و فناوری، به سراغ انسان ها می آید بی خطر بودن آن است. اشعه ی لیزر مو در کرج توسط دانشمندان و محققان بسیاری آزمایش و بررسی شده و در نتیجه ی بررسی هیچ گونه مظراتی از آن گزارش نشده است. این روش بدون عوارض نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان بسیار محبوب است زیرا که تنها روش رفع دائمی لیزر مو است. دستگاه های لیزر در تهران ساخته شده در کشورهای پیشرفته و تائید شده توسط سازمان بهداشت جهانی است که این دستگاه ها را می توانید در مراکز معتبر ببینید، اما در صورتی که به فرد غیر متخصص و کلینیک های غیر معتبری مراجعه شود که از نمونه های تقلبی این دستگاه ها استفاده می کنند، عوارضی که را در پی دارد بر عهده خود شخص است چرا که به مراکز معتبر و مورد تائید مراجعه نکرده است. بهتر است برای به دست آوردن نتیجه ی مطلوب به سراغ کلینیک لیزر معتبر و دکتر پوست و مو در تهران ماهری بروید و کار لیزر را تحت نظر و با توصیه ی متخصص پوست و مو انجام دهید تا هیچ گونه عوارض و یا سوختگی پوستی را نظاره گر نباشید و در امن ترین محیط این کار را انجام دهید. دستگاه های لیزر موهای زائد در تهران انواع مختلفی دارد که در واقع انتخاب دستگاه مناسب، متناسب با رنگ و طیف پوست و موی هر فرد متفاوت است و باید توسط پزشک بررسی و آزمایش شود و بهترین و مناسب ترین دستگاه و انتخاب طول موج مناسب اشعه توسط دکتر پوست و مو در کرج تعیین گردد.



[ بازدید : 784 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به farazrayan است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]